under the mistletoe

Vaknade precis med en känsla av att någonting väldigt viktigt skulle hända idag...
Något som var så viktigt att jag inte kunde släppa tanken och somna om så jag tog fram datorn och loggade in på twitter.
Någon skulle ha filmat mig då jag insåg att dagens datum var den första november, dagen då Justin Drew Biebers julalbum släpps. Jag har nog aldrig vaknat till så fort i hela mitt liv.
Just nu sitter jag med världens största leende framför en varm brasa med regnet smattrande mot rutorna medan jag lyssnar, lyssnar och lyssnar.
Vill ha jul nu! Vill kunna gå ut i mysiga tjocka tröjor och jackor utan att vara för varm. Jag vill se den första snön färga marken vit. Vill känna doften av pepparkakor, lussekatter, julskinka. Julen är utan tvekan den bästa tiden på året.
Snälla någon, vem som helst, skynda på julen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0