oskarshamn

Hemma från en väldigt påfrestande, jobbig och underbar dag med naturarna.
Spenderade mer än halva resan i buss vilket kanske inte var så underbart direkt. Men det funkade det också. Huvudet snurrar dock just nu, det blev väldigt mycket information och nya intryck att ta upp. Men dagen var sjukt rolig och väldigt givande.
Vi var dock inte hemma förrens vid halv åtta-tiden vilket betyder att jag är sådär lagom trött just nu. Vill mest av allt gå och lägga mig i min mjuka säng och krypa ned under ett varmt, skönt täcke.
Det får nog bli så snart för annars kommer jag somna med huvudet på tangentbordet.
Godnatt fina läsare!



Postat av: Fiffi

sv; sticker imorn, don't forget your bikini!

2011-11-29 @ 23:56:20
URL: http://hellofiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0