H.U.M.A.N.O.I.D

Bill Kaulitz, Bill, Bill, Bill.
Jag förstår mig inte riktigt på mig själv, hur jag har kunnat släppa ett band helt och hållet som jag tidigare älskat så sjukt mycket. Tokio Hotel var i princip mitt liv från 06-10 och nu lyssnar jag inte ens på dem längre, letar inte nyheter eller röstar på dem.
Jag tycker på något sätt inte om deras sätt att ta emot fansen, tycker inte om deras inställning. Jag menar inte att de är ogästvänliga eller så bara att de är ... kalla på något sätt.
Så sjukt stor skillnad på Tokio Hotel och McFly t.ex. Just saying.
Har lite svårt för dem just nu på grund av det. Det är för mycket show i hela Tokio Hotel, finns ingen riktig känsla(syftar på den nya musiken). Saknar sårbarheten i musiken. Dem tappade väldigt mycket efter sista albumet. Vilket var lite för mycket för att hålla mig kvar.
.
Egentligen var då meningen med det här inlägget att jag skulle säga hur satans snygg jag tycker Bill är i Blondt hår. Nu sa jag det. Ok, hejdå.

Postat av: Paulina

tom är den snygga <3 mmmmmmmmmmmmm! hahahhaha! :D

2011-11-23 @ 21:35:13
URL: http://paddees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0