första advent

Egentligen borde jag vara överlycklig nu när det äntligen blivit första advent men att vakna upp till en dator som vägrar starta är inte sådär jättekul direkt.
Funderar seriöst på hur jag ska klara denna dag utan min fina, underbara dator. Det blir först imorgon som jag kan lämna in den så det är ju ingen lång tid, men det är ändå tillräckligt långtid för att jag ska få abstinens.
Jag får dra till julskyltningen och bränna några timmar, haha.
.
Men nu ska jag äta frukost och deppa! Pusshej.

jul 2010.

Postat av: johanna<3

hej, nu är dagens blogg vinnare utsatta på bloggen.

tack för du ville vara med<3.

2011-11-27 @ 13:24:40
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0