Amanda Fondell

Jag sitter och skrattar åt alla patetiska människor som sitter och skriver en massa bullshit om att Robin är bättre än Amanda? Och att de inte fattar hur hon ens tog sig till final då hon inte har någon talang?
Det är verkligen underligt hur en del svenskar inte kan se den talangen hon verkligen besitter. Man måste verkligen vara otroligt obegåvad inom området musik och döv för att inte höra hur sjukt begåvad kvinnan är. Det är helt och hållet fantastiskt. Att hon på köpet knappt är mer än ett år äldre än mig är helt och hållet galet.
Hon är av världsklass, hon är unik, så underbart annorlunda och klangen i hennes röst får varenda hårstrå på min kropp att resa sig.
Att sedan ha den talangen samt den personligheten blir att hon har DET. DET där som behövs för att nå riktigt långt. Hon ger musiken ett nytt ansikte, hon gör den till sen egen och gör det hela till en underbar dröm man aldrig vill vakna upp ur.
Inte en enda tidigare Idol-vinnare har haft den klass värd att jämföra med Amandas.
Hon är så jävla äkta, så jävla perfekt. Amanda, fan va du är underbar. ♥

Postat av: Emma

Du tar orden ur munnen på mig! Amanda är awesome.

2011-12-10 @ 22:13:30
URL: http://nollfemelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0