Mitt 2011 - Januari - Juni.

Januari

Mitt 2011 började med en mysig filmtittarkväll med fina Emma.


Februari

Min mamma blev sjuk vilket innebar att jag fick spendera mycket tid ensam hemma vilket ledde till att jag fotade oerhört mycket under denna tiden.

Mars


Mars var en månad då allt i princip cirkulerade kring hästar, det blev mycket fotande på tävlingar och många mysiga dagar i stallet. Jag red bland annat filuren ovanför rätt mycket.

April


Spenderade många fina och oförglömliga helger med Emma, jag tog även årets första dopp i denna månaden.

Gav mig även ut på en paddlings-hajk med mina underbara vänner. Mycket mysigt!

Maj



Fotade Johanna och Vivan samt var med och fotade på en del tävlingar.
Nian började gå mot sitt slut och ångesten för att lämna högstadiet växte snabbt.

Juni

Jag var på Håkan Hellström konsert i Göteborg och njöt av livet fullt ut.
Jag passade också på att fylla år där någon gång.



De sista dagarna i nian gick så sjukt fort och snart stod vi alla där på avslutningsdagen med betygen i handen och de flesta med tårar i ögonen. Usch, det var så hemskt att skiljas från sina bästa vänner.
Resten av juni månad bestod av en massa jobb.
Jag och en vän startade upp ett företag där vi städade bilar över sommaren medan jag också jobbade på ett seniorboende.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0