Mitt 2011 - Juli - December.

Juli

Jag bodde i princip i vår stuga och fotade väldigt mycket.

Liseberg med glad kusin och syster.
Åkte till Ugglarp med fint sällskap och gick på en till Håkan hellström-konsert.
Sedan blev det en trip till Spanien som vanligt, dock bara 2 veckor denna gången eftersom det blev så sent på sommaren.
Bilderna från denna resan samt höstens bilder bestämde sig dock för att raderas då min dator krashade så jag lägger upp en bild från föregående år ist.

Augusti



Denna månaden började jag gymnasiet vilket blev en väldigt stor omställning. Jag började NV, naturvetenskapliga programmet, vilket var sjukt tufft i början och jag funderade många gånger på att byta till en lättare linje. Men jag bestämde mig för att försöka och se vart det ledde.
Började också lära känna en mycket fin person under denna månaden och allt var sådär fint.


September-Oktober-November

Dessa månader såg väldigt lika ut och jag märkte att plugget faktiskt gav någonting för det började gå väligt bra i skolan, eller ja, bättre än vad det gjort tidigare. Men jag hade inte så mycket fritid utöver pluggandet så det var inte mycket tid över till annat.
25/9 var en väldigt speciell och vacker dag också.
Spenderade höstlovet i Stockholm och sprang runt och fotade allt som kom i min väg, sorgligt nog blev ju alla dessa bilder raderade men jag har lyckats rädda några få bilder.

December



December kom, julklappar inhandlades, skolan blev ännu stressigare, allt var rörigt- väldigt rörigt.
Men mysigt var det. Jul, mellandagarna och nyår. December är den bästa månaden på året!

Postat av: william

så fina bilder:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

Och vad tycker du om mina "Black & White Girls" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D?

2012-01-02 @ 19:16:10
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0