jonas hassen khemiri

Var på en föreläsning där Jonas Hassen Khemiri föreläste (han författaren till bland annat "Ett öga rött").Han pratade i princip om hans liv, varför han började skriva och människors syn på olika saker.
Hela publiken satt som trollbunden och det var verkligen inspirerande. Har fått en lite ny syn på livet och allt annat i allmänhet nu. 
Vilken kille alltså, helt och hållet fantastisk! Kände att jag blev lite småkär under den där timmen och jag märkte på många andra runt omkring mig att jag inte var ensam om det. Nästintill alla tjejer gick därifrån fnittrande så jag antar att de kände likadant som mig.
Måste iallafall sluta inlägget med att säga att den här snubben verkligen har en underbar personlighet och når ut till publiken på ett sätt jag inte sett någon annan göra tidigare.
Om ni får chansen att lyssna på honom så ta den chansen! Ni kommer ej ångra er. Han är fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0