spänningen är olidlig

Hohhohoho, imorgon gäller det. Den bästa dagen på hela året, dagen som jag älskar så mycket. Jag försöker att njuta utav tiden innan eftersom jag vet att morgondagen kommer gå så sjukt snabbt att jag inte ens kommer hinna förstå vad som händer, så som det altid är.
Denna dag består utav mys, mys och lite mer mys. Jag springer runt och fixar och donar i mina söta knästrumpor och njuter utav livet, jag mår så bra såhär i juletider. Allt är så fridfullt. Julkänslorna har ändå lyckats krypa sig på mig under natten så nu känns allt perfekt, även om snön regnat bort under natten.
Granen är klädd, skinkan är kokt, julklapparna ligger under granen, julmusiken nynnas från alla håll i huset.
Julafton, I'm ready!

Postat av: erika

Svar: nämen tack :) hoppas du får en fin jul

2011-12-23 @ 15:20:26
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0