OH THIS IS CHRISTMAS

JULLOV!
Dagen började inte helt oväntat med att jag försov mig. Jag skulle egentligen vara nere i lokalen där julavslutningen skulle äga rum vid 07.00 men det blev inte riktigt så. Detta eftersom jag mitt dumma nöt stängde av alarmet och somnade om. Så klockan 06.57 vaknade jag med ett ryck och fick totalpanik.
Telefonen var överspammad med sms och missade telefonsamtal, jag rusade runt i huset med håret på ända och i underkläder utan att ha någon helst koll på vad jag skulle göra.
Tillslut lyckades jag ändå få koll på nerverna och kom med mycket om och men iväg till skolan. Lyckat!
Sedan gick jag i en dvala genom hela morgonen innan jag dansade jag upp på scenen inför hela skolan iklädd en ängla-dräkt(mycket vackert om jag får säga det själv) medan jag klappade ett får på huvudet!
Men nu lägger jag denna händelse bakom mig och hoppas på att alla glömt detta moment efter jullovet!
.
Sedan inledde jag mitt jullov med att dra med min lillasyster ut i det kalla vädret för en fotografering i snön(det kommer ett litet smakprov från den fotograferingen nedanför).
Nu ska jag försöka ta kontrollen över min hjärna som redan tagit jullov och tvinga mig göra klart den sista uppsatsen innan lovet! Ha det gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0