introduktion

Mitt namn är Felicia, 16 år. Jag går första året på den naturvetenskapliga linjen med inriktning natur.
Skolan och pluggandet tar upp mycket av fritiden men när jag inte sitter med näsan i matteboken så finner ni mig ofta med ett par hörlurar i öronen.
Musiken är en stor del av mitt liv, jag har så många favoritband och artister att jag inte ens kan räkna dem på mina fingrar och tår. De främsta favoriterna är dock McFly och One Direction, Ulrik Munther, Justin Bieber och Håkan Hellström.
Fota är också ett av mina stora intressen, jag är inge vidare bra men det bryr jag mig inte om. Vilket betyder att ni som bestämmer er för att följa denna blogg kommer att få stå ut med en hel del halvkassa bilder!

THIS IS ME!


Ps. Jag skiter fullständigt i om du ogillar Justin, Ulrik eller någon annan som jag kommer nämna här på bloggenså gör dig inte ngt besvär med att kommentera det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0