everything that I have is yours.

Jag är glad, så sjukt glad.
Jag har höstlov, inga läxor, kan sova hur mycket jag vill och om några dagar drar jag iväg till mitt tredje hem, Stockholm.
Underbart.
.
Nu ska jag sätta mig ned och skriva klart min föreläsning till Engelskan om "doodling" som jag förövrigt inte har en susning om vad det heter på svenska. Den ska hålla på i 15 minuter och hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte få ihop mer än 5. Jag är körd.
.
Och nu när jag ändå skriver ett inlägg så kan jag passa på att berätta för er som inte märkt det att jag har ny bloggdesign. Och för er som den inte visas för, ni får uppdatera sidan så kommer ni förhoppningsvis se den.
Så nej, det är inte jag som fuckat upp allting för en gångs skull.
.
Pusshej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0