dfghyjuloöplkjhgfdefrgtjukiloöpäölkjhgfrtyui

jag.
är.
så.
satans.
förbannad.
-
Jag har stått i köket i två timmar och bakat en massa för att jag lovat att bjuda på fika imorgon och DÅ när jag ska ta ut första kakan (och har de två andra klara) så märker jag att ugnen inte funkar. SÅ alla kakor jag precis lagt ned mitt liv i att göra är helt förstörda.
Jag är så arg att jag skakar, fyfan. Två timmar åt helvete då jag egentligen behövt plugga eftersom jag har matteprov imorgon som jag inte fattar ett piss av.
-
Nu ska jag gå och sova. Orkar inte med mer nu, tänker ej gå till skolan imorgon heller. Jag tänker bara ligga inne på mitt rum tills någon jävel kommer och ger mig köttbullar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0