stan är full av tanter och tragik

Spenderar min lediga dag med att ha läxböckerna upp till öronen. Huvudet snurrar runt, runt och jag vill helst av allt gå och sova just nu. Allt i skolan går mig åt huvudet och jag orkar knappt tänka på allt jag behöver få klart innan jullovet börjar.
Underbara jullov, längtar så mycket att det gör ont i magen. Jag vill bara vara ledig nu och komma bort från skolan ett tag. Att få en chans att vila upp mig och hinna med det jag tycker jag behöver komma ikapp med. 
Jag hinner verkligen inte med allt jag vill hinna med på helgerna och eftermiddagarna, behöver mer tid.
Nu ska jag lägga mig under täcket och glömma bort verkligheten ett tag!
Pusshej.

Postat av: Lena

re: Åhh, tack så jättemycket blir jätteglad av sånna kommentarer! Du har jättefina bilder! :)

2011-11-22 @ 08:36:58
URL: http://biscottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0