my life is not the same without...

Min dator.
M
itt liv är så fruktansvärt tråkigt och händelselöst utan den, jag börjar nu förstå hur mycket utav min fritid som faktiskt går till att sitta vid datorn.
Men jag ska väl inte klaga, det kunde varit värre. Eller kunde det?
Jag fick nämligen reda på att min dator måste installeras om vilket betyder att alla mina bilder som jag tagit under hela sommaren + hösten försvinner. Mitt smarta jag var inte så smart och säkerhetskopiera dem för jag tänkte som alla andra gånger att något sådant aldrig skulle hända mig. Men ack så fel jag hade.
Nu sitter jag här i min ensamhet och fäller en tår över halva mitt livsverk som gått till spillo.
Väldigt dramatiskt! Mitt liv går mer eller mindre i spillror. Jag såg i princip mitt liv i revy då datasnubben i skolan sade detta.
Jag ska dock försöka se det posivit, jag har iaf fått illgång till att kolla igenom gamla cam-bilder från förra vintern som är lite sådär halvspeciella. Ni får själva ett smakprov här nedanför, haha.
.
Nejmen jag funderar faktiskt på att dra mig till sängs nu snart eftersom jag ska upp vid 6-tiden imorgon. Då bär det av till Oskarshamn med hela linjen och då ska det besökas kärnkraftverk och spanas in fåglar.
Kommer spendera ett x antal timmar i buss så det är inte helt omöjligt att ett och annat blogg-inlägg dyker upp.
Men njut av livet kära bloggläsare, nu drar jag till kojs!
Puss.


fruktansvärt tjusigt måste jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0