Du var solskenet.

Sitter på McDonalds och äter en gudomlig hamburgare (jag som hatar McDonaldsmat i vanliga fall).
Snart går båten som ska leda oss på en kryssning till Åland och tillbaka. Det kommer nog bli helt okej.
Jag hoppas på att det ska finnas några underhållande motiv att fota så att jag ska ha något att vara sysselsatt med.
Jag antar att jag kommer vara omringad av en massa packade människor så det lär nog bli en skapligt tidigt natt för mig.
Så jävla pinsamt att se packade människor göra bort sig, usch. Det är fan sorgligt att en del personer inte kan behärska sitt drickande så att det slutar på det viset. Så jävla patetiskt.
.
Aja nu ska jag dra vidare. Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0