sexy and I know it?

Jag ber om ursäkt i förväg om jag skulle förolämpa eller göra så att någon tar illa upp av detta inlägget men jag måste få dela med mig utav min irritation i denna fråga.
-
Och orsaken som får mig att skriva detta inlägg och gör mig så oerhört irriterad vareviga dag är tjejer som verkligen vet att de är vrålsnygga och går runt som att de äger allt och alla.
JA, man FÅR vara vrålsnygg, man FÅR veta om det men för fan, bara för att vissa är snyggare än andra betyder inte det att dessa personer på något sätt är bättre än någon annan. Att vissa av dessa tjejer går runt med näsan i vädret och tittar ned på människorna i omgivningen får mig att vilja kräkas. Jag verkligen hatar människor med alltför stort självförtroende. Det blir bara för mycket.
Ett annat problem med dessa slags tjejer som jag har svårt för är då de använder en bild av sig själv som bakgrundsbild på datorn, mobilen osv.
Är man så jävla egotrippad att man måste ha sitt eget face som bakgrundsbild för att man ej kan få nog av det? Eller hur är det?
No offence för de som nu har sig själva som bakgrundsbild men jag tycker bara det är så sjukt fel på något sätt, så otroligt självsäkert att det nästan känns äckligt.
Anledningen till att jag tycker det här är så oerhört vidrigt är kanske för att jag själv önskar att jag hade den där feta självkänslan men ur min synvinkel så är det fortfarande ett stort störningsobjekt.


Postat av: Elisa

Bra skrivet:) kramis

2011-12-16 @ 19:20:28
URL: http://justelisa.devote.se
Postat av: hanna

jag håller helt med dig!

2011-12-16 @ 23:08:00
URL: http://hannasigvardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0